Wege

wegeNie jesz drobiu, wieprzowiny i wołowiny? Skorzystaj z naszych programów w wersji WEGETARIAŃSKIEJ. Posiłki są komponowane tak, aby dostarczać większą ilość białka roślinnego, które będzie mogło uzupełnić niezbędne elementy odżywcze, normalnie dostarczane wraz z mięsem drobiowym, wieprzowym i wołowym. Odpowiedni dobór składników oraz różnorodność posiłków w pełni pokrywa zapotrzebowanie na białko zwierzęce oraz roślinne. Dieta została zbilansowana w taki sposób, aby zapewnić odpowiedni poziom witamin: B2, B12, witaminy D oraz składników mineralnych: żelaza, wapnia, cynku, jodu, selenu.

W wersji WEGETARIAŃSKA białko roślinne dostarczane będzie w postaci roślin strączkowych (fasolka szparagowa, soczewica, fasola czerwona), kasz (gryczana, jęczmienna, pęczak), zbóż (amarantus) oraz ryb. Te ostatnie zawierają dużo nienasyconych kwasów tłuszczowych, redukujących cholesterol, zapobiegających miażdżycy oraz ułatwiających przyswajanie witamin A, E i D. Białko zwierzęce obecne będzie jedynie w produktach nabiałowych: serach, jogurtach, kefirach i jajkach.

menu-wege